El pleno de Ribadavia reserva 171.970 euros para pagar deudas



El pleno de Ribadavia aprobó una modificación de crédito por valía de 171.970 euros para fertilizar facturas sin aceptar del año 2022, que ascienden a más de 320.000 euros y de las cuales una parte ya se han ido abonando en el adiestramiento 2023, según matiza el corregidor, César Fernández.
Según el regidor, la deuda estaba causando “moitos inconvintes aos proveedores con facturas pendentes de cobro e, ademais, provocaba que o período medio de cuota se atopase totalmente disparado, por encima dos 290 días”.

César Fernández afirma que “un dos obxectivos principais deste goberno é o de higienizar a situación económica do concello que, por desgraza, atopábase proporcionado deteriorada no momento no que chegamos ao goberno. Para iso, temos marcada unha folla de ruta segundo a cal conseguiremos que, no exercizo 2025, o Concello non terá débeda con proveedores, e o período medio de cuota estará por debaixo dos 30 días”. De esta forma, añade que “estamos seguros de que co peche dos vindeiros exercizos, o remanente de tesourería poderá destinarse a investimento e xa non teremos que destinalo ao cuota de debédas, podendo deste xeito afrontar investimentos moi necesarios”.

El concejal socialista, Ignacio Gómez, considera que entra interiormente de la normalidad que al iniciar una nueva etapa de gobierno queden facturas de la antecedente, sobre todo de los servicios eléctricos porque “as subidas foron terribles”. Incluso puntualiza que “quedaron 600.000 euros en caixa” y que más problemática fue la situación que dejaron anteriores gobiernos, que obligó a un plan de ajuste que suponía 400.000 euros al año, “que pagamos durante máis de 10 anos”.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *