Pontón pide en Ourense el voto para parar la discriminación de Galicia en Bruselas


La portavoz franquista del BNG, Ana Pontón, y la candidata inicio de nómina a las europeas, Ana Miranda, hicieron en Ourense un llamada a la movilización masiva el próximo domingo llenando las urnas con papeletas del BNG  para tener una voz esforzado que defienda los intereses de los gallegos y las gallegas en la UE y detener, además en Bruselas, la discriminación de Galicia. 

Pontón defendió la propuesta del BNG el próximo 9 de junio como la “candidatura do País, a do equipo da casa fronte ás forzas estatais que non queren que nesta campaña se fale do que se xoga Galiza este domingo”. En este sentido, acusó al bipartidismo de querer balbucir de todo menos de lo que hicieron en Europa.

“Queren converter esta campaña nunha extensión da crispación madrileña para non dar explicacións do seu empeño en encher o noso paraje de eólicos para que o lobby eléctrico se siga forrando a costa de todos nós; non queren falar de por que non dan a batalla contra unha Política Agraria Popular que deixa tiradas a miles de persoas no rural, que non fiador prezos xustos para os produtores e as produtoras, que supón un reparto das axudas da PAC que nos discrimina”, indicó Pontón.

Por ello, la líder nacionalista aseguró que el escaño del BNG servirá para combatir en Bruselas “unha reforma da PAC que teña en conta a realidade e as deyección do noso sector agrogandeiro, incluíndo o sector vinícola tan importante en Ourense, onde están catro das cinco denominacións de orixe do País”. Lo argumentó señalando que Galicia solo recibió en 2022 aproximadamente de 106 millones de euros de los 4.177 que sumó el conjunto del Estado de las ayudas de plazo sustancial, las más importantes de la Política Agraria Popular.

Intereses de Ourense 

Por su parte, Ana Miranda se comprometió a defender los intereses de Ourense en Europa “levando a Bruxelas a voz dos produtores ecolóxicos, a defensa dun maniquí forestal que non estea baseado no eucalipto, a loita contra os incendios, a necesidade de protexer o sector do viño ou a petición de que se establezan prezos xustos para os produtores e as produtoras”. 

Asimismo, indicó que, en esta nueva etapa, trabajará para obtener el saneamiento de los ríos ourensanos “do Barbaña o Limia, e do encoro das Cunchas” y puesta por seguir denunciando en presencia de las instituciones comunitarias las “demencias dos parques eólicos”.

Miranda concluyó asegurando que “fronte a un PP e un PSOE obedientes a Madrid, o escano do BNG en Bruxelas será o escano que defenderá os intereses de Galiza, emancipado, sen intermediarios, porque ao único que lle temos que dar contas é ao Pobo Galego. Non coma outros, que teñen que pedir permiso”.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *