Un proyecto de cine con mucho sabor ourensano



La productora “Mómaro” tiene mucha relación con Ourense. Es un tesina que arranca con diez fundadores de los cuales dos, la tomiñesa Uxía Ferreira y el limiano Javier Santana, se formaron en las aulas del CIFP A Farixa,  y una tercera, Zaira Pérez es ourensana. Encima, la idea de comenzar a trabajar juntos surgió en el festival de cine de Ourense, el OUFF, cuando todos formaron parte de la sección “Fas Muvis”, en la que tenían que producir un cortometraje en 48 horas.

“Sobrevenir polo festival foi unha experiencia moi recomendable”, asegura Javier Santana. “É aconsellable para todos aqueles que queiran adicarse ó audivisual. Foi un sprint no que había que traballar con todo o ritmo posible, e permitiunos coñecer ó equipo en profundidade”, recordaba el cineasta de Xinzo.

Tras el festival, la agrupación retomó un tesina de cortometraje, “Alma”, cuyo rodaje comienza el próximo 15 de junio en Pontevedra, y será la carta de presentación de “Mómaro”, cuyo espíritu Santana resume en que “somos conscientes do panorama presente en Galicia, que está sendo un plató de cine moi potente. Queremos calar no audiovisual, e contar as nosas historias”, concluye el cineasta.

Su compañera, Zaira Pérez, cuenta que “os fundadores temos as mesmas inquedanzas de crear novos proxectos. A idea de ‘Alma’ marcha congruo ben, e xa imos imponer. Estamos preocupados polos tempos, pero confío en que o equipo vai sacar adiante a curtametraxe”, asegura Pérez.

De cara al futuro, Zaira cree que “non podemos quedarnos nunha produtora de estudantes. É un proxecto que nos fai moita ilusión, e a provincia de Ourense ten multitude de paisaxes para facer audiovisual. Está todo a man para rodar”.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *