El Conservatorio de Ourense afirma que “non hai probas” de mala praxis



La directora del Conservatorio de Música de Ourense, Purificación Iglesias, dio explicaciones sobre el conflicto que rodea a la repetición de exámenes para el nivel profesional de trompeta, a posteriori de que algunos padres del centro señalaran un supuesto mal procedimiento por parte del profesor de este aparato como causa del suspenso de sus hijos y la intervención de la inspección educativa, que ha arreglado reevaluar los exámenes realizados constituyendo un nuevo tribunal para ello.

La directora explica en primer empleo que “a transición dun desembarcadero a outro require a realización dunha proba de paso, á que pode concorrer calquera candidato, sexa educando do propio conservatorio ou non”, a lo que añade “a logro dunha praza no desembarcadero profesional está condicionada ao número de vacantes que o conservatorio poida ofertar, dependendo da dispoñibilidade horaria do profesorado”. En estas circunstancias, y frente a la cambio de las calificaciones del alumnado de trompeta, el conservatorio “solicitou á Inspección Educativa á carencia dunha media xornada na especialidade de trompeta”.

Sobre la realización de los exámenes, Purificación Iglesias argumenta que “o pai dun candidato detectou unha situación que considerou irregular e así llo comunicou á Inspección Educativa, que mandou repetir a valoración das probas”.  Acerca de este proceder, la directora afirma que “comprendemos a preocupación dos pais e nais que lanzaron acusacións sobre o proceso e sobre o profesor. Non obstante, non temos ningunha proba que demostre mala praxe por parte do profesor durante este proceso”, con lo cual “reafirmamos a nos confianza no noso profesorado, na súa profesionalidade e boa fe”. Al mismo tiempo, Iglesias asegura que seguirán trabajando para mejorar el sistema educativo.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *