El PSOE de Ourense exige cambiar las bases para los comedores



El clan municipal socialista reclamó ayer al Concello de Ourense que modifique las bases del concurso para los comedores escolares posteriormente de hacerse públicas las listas de beneficiarios donde fueron admitidos 308 solicitantes y otros 101 se quedaron en registro de demora a pesar de cumplir con todos los requisitos.  Otras 466 solicitudes fueron denegadas, más de la porción por excederse las familias del borde mayor de moneda, que el Concello sitúa en 3.700 euros de renta per cápita anual de familias.

La portavoz municipal, Natalia González, advertía que “a un mes de que comece o novo curso, outras 100 familias volverán a subsistir sen esta axuda, menos que o executivo priorice ampliar unha partida orzamentaria que consideramos esencial fronte a outras máis superfluas”. Recordaba incluso González que no es la primera vez que hay problemas con estas becas, que cubren el coste de los almuerzos para aquellas familias en peligro de restricción social. “Hai dous anos, no mes de agosto, xa reclamábamos unha convocatoria extraordinaria para atender a máis de 100 persoas que quedaban ser tomar esta prestación da filial locorregional aínda cumprindo os requisitos”, aseguraba la portavoz socialista. De cara al próximo curso escolar, Natalia González recuerda que el pasado mes de febero “voltamos a pedir que se modificasen as bases, sabendo que levan demasiado tempo resultando insuficientes”. En aquella ocasión, el ejecutor de Gonzalo Jácome les respondió en asamblea de radio que no entraba en sus previsiones hacerlo. 

Una error de previsión que va a perjudicar “a núcleos familiares cunha renda per cápita inferior aos 3.700 euros, o que supón menos de 310 euros ó mes”, y que la denegación a esas 100 familias de esta prestación para el comedor escolar supondrá que algunos niños dejen de disponer “alomenos dunha comida saludable e coincidente ás súas micción biolóxicas ó día”, según explicó la portavoz del PSOE, quien incluso recordó que la ayuda supone para las arcas municipales 90 euros por grupo, lo cual no significaría un incremento potente de la partida destinada a este particular. Por final, Natalia González señalaba que estas ayudas son esenciales frente a otros gastos: “Resulta frívolo preocuparse polas luces de Nadal e deixar sen axudas para tomar á cativada da cidade”.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *