El Concello de Ribadavia crea 20 nuevas plazas de educación infantil



La importante demanda de plazas de parvulario hace que el Concello de Ribadavia cree un Punto de Atención á Infancia (PAI), que acogerá a 20 niños y que, adyacente con el servicio de la Galiña Cerúleo, alcanza en total el medio centenar de plazas de educación inmaduro.

Las autoridades municipales inician el proceso para habilitar para este fin el edificio anexo del CEIP Plurilingüe de Ribadavia con vistas a que principio a funcionar en el primer trimestre del 2025, en este curso escolar, acogiendo a niños entre cero y tres primaveras  

Para ello, el Concello acaba de presentar en la Consellería de Política Social el plan y la documentación correspondiente, cuya inversión para el acondicionamiento de las instalaciones asciende a 100.000 euros, acogiéndose para su ejecución a una orden de ayudas para el funcionamiento gratis en la atención educativa de las escuelas infantiles y puntos de atención a la infancia de titularidad municipal para este curso 2024-2025.

“Deste xeito, o Concello poderá poñer en marcha o Punto de Atención á Infancia grazas ao apoio da Consellería que, ao abeiro desta orde, encargarase de financiar a obra e o mantemento da instalación en colaboración co Concello de Ribadavia”, apuntan los responsables municipales.

Mantenimiento

A esos 100.000 euros para la autorización del edificio hay que añadir los gastos de mantenimiento, que ascienden a 49.664 euros, “o que significa que a posta en marcha do Punto de Atención á Infancia implicará un investimento da Xunta de Galicia de 149.664 euros”, matizan desde el Concello.

Con esta acto, que permitirá habilitar 20 nuevas plazas de educación inmaduro de cero a tres primaveras, consideran las autoridades locales que quedará “garantizada a total cobertura da demanda de prazas de educación inmaduro en Ribadavia para os vindeiros anos”.

Los grupos municipales Ribeiro en Global y BNG habían llevado al pleno una moción conjunta criticando la desidia de espacio en la Galiña Cerúleo, que dejó fuera del servicio a 10 niños. “O servizo de Escola De niño é nuclear para o desenvolvemento da vida no noso municipio. Asentar poboación e evitar que a cidadanía marche a outros concellos é fundamental para a nosa propia existencia. Sen servizos, non é posible”, apuntaban en la moción los dos grupos de la competición.

El corregidor de Ribadavia, César Fernández, declara que “as políticas de conciliación da vida gremial e hogareño son unha prioridade para o noso goberno, por iso imos poñer en marcha este Punto de Atención á Infancia que nos permitirá habilitar 20 novas prazas de educación inmaduro de 0 a 3 anos, o que resolverá a demanda de prazas de educación inmaduro a medio prazo”. 

Plazo

En ese sentido, señala que “no pleno do pasado mes de setembro acordamos xa a solicitude de autorización de desafectación do inmoble á Consellería de Educación e, ao mesmo tempo, aprobamos tamén a modificación urbanística que permitirá abrigar o Punto de Atención á Infancia no edificio anexo ao CEIP Plurilingüe de Ribadavia”. 

De esta forma, concluye el regidor que “con todos estos trámites en marcha, e tendo en conta que xa presentamos tamén o proxecto á liña de axudas de Política Social, agardamos poder ter en marcha o PAI no primeiro trimestre de 2025, atendendo xa, ao longo deste curso, a demanda de prazas de educación inmaduro que a dáa de hoxe temos en Ribadavia”.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *