El PP de Ourense apuesta por la “defensa do medio rural”



El Partido Popular de Ourense celebró ayer su primera interparlamentaria. En la sede provincial de la formación se dieron cita todos los representantes institucionales del PP en la Diputación de Ourense, Parlamento de Galicia, Congreso y Senado, y bajo el contraseña “Orgullo do Rural”, los cargos electos populares se comprometieron a la “protección, defensa y promoción del mundo rural como fianza del circunscripción”. 

El presidente provincial y del PPdeOU, Luis Beocio, explicó que la alternativa del rural como eje de esta primera interparlamentaria argumenta a que “falamos do 80% da provincia, cun inmenso valencia en todos os ámbitos e por iso temos a obriga de preservar e contribuír a desenvolver este maniquí de vida, de civilización e sabías tradicións”.

El líder los populares ourensanos quiso poner en valencia “a altísima representación que o PP ourensán ten en todas as cámaras de representación cun total de 27 cargos”, resaltando que “ninguén nos vai quitar esa validez de representar á provincia de Ourense que nos deron os cidadáns. Somos o partido que en realidad pode defender e representar os intereses dos ourensáns”. 

Este tipo de encuentros figuraban en el software de Luis Beocio como presidente del partido, quien explicó que se seguirán desarrollando con carácter anual para “o intercambio de información, coordinación e reforzo do traballo dos nosos representantes nos ámbitos doméstico, autonómico e provincial”, con el objetivo de “presentar iniciativas e recomendacións para demandar ou poñer en marcha respostas axeitadas ás micción do noso circunscripción e dos seus habitantes”. 

“Prioridade”

Entre las principales conclusiones de este primer enfrentamiento interparlamentario, los populares ourensanos resaltaron que la defensa del medio rural de la provincia se convertirá en “prioridade para todos os representantes institucionais do Partido Popular ourensán co fin de contribuír ao desenvolvemento do circunscripción para atraer e fixar poboación e facelo rendible económica e socialmente”. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *