Agentes de seguridad del hospital de Valdeorras anuncian movilizaciones



Son palabras de Paco Casto, secretario regional de la central nacionalista. Según explicó, “a empresa Segursystem Europa S.L.U. adebeda as nóminas de novembro e a extra de decembro”, y citó como responsable subsidiario de esta situación, al Servicio Galego de Sáude. Todavía anunció que a causa de estos hechos, a partir de mañana lunes, iniciarán movilizaciones para intentar solventar cuanto antaño esta situación. 

Cuarta vez

Casto aseguró que “estas situacións de impago afectan moi seriamente ós traballadores” porque llevan meses sin cobrar de otras empresas en primaveras anteriores, “e aínda hoxe se atopan sen ter cobrado aquelas cantidades íntegras, á dilación de que se resolvan parte das demandas”. 

Desde la CIG advirtieron que solicitaron varias veces que el resolución que existe con la empresa de seguridad de Ourense “fose a mesma que cos do resto da provincia para evitar estas situacións, xa que sendo a mesma ámbito, corresponde que todos funcionen igual”. 

El Sergas afirma que “a las empresas implicadas en estas contrataciones sempre se lles esixe garantías de solvencia”

Por su parte, desde el Servicio Galego de Saúde explican que “a Radio Sanitaria cumpre en tempo e forma os pagos á empresa adxudicataria do servizo de seguridade dos hospitais de Verín e Valdeorras”, una adjudicación que, aclaran, se realiza por vía de concurso sabido, “mentres que esta concesión no Hospital Universitario de Ourense forma parte dunha contratación integral que inclúe máis servizos”.  

Tras la denuncia del sindicato, desde el Sergas defienden que “o relegamiento no plazo da última  mensualidade aos seus traballadores non se corresponde en invariable coa interpretación do Sergas”. Es por ello que se ven en la penuria de aclarar el asunto, para lo que, aseguran “solicitarase información á empresa concesionaria”, buscando soluciones al problema.

Garantías

Todavía aclara el Sergas, que “as licitacións do servizo de seguridade cumpren escrupulosamente coa norma aplicable”, porque a las empresas implicadas siempre se les exige “garantías de solvencia e seguridade” para que no ocurran este tipo de cosas. Aseguran, por otra parte, que esta última condición, es precisamente “o que fixo posible que os traballadores recuperasen o adeudado por outras empresas”.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *