Rueda se compromete en Ourense a dar “estabilidade e tranquilidade”



El presidente do PPdeG, Alfonso Rueda, calificó ayer la candidatura del PP de Ourense a las elecciones autonómicas del próximo 18 de febrero como “un exemplo de renovación desde a tranquilidade e a estabilidade” e hizo extrapolable ese maniquí al conjunto de Galicia. Así se manifestó ayer el líder de los populares gallegos frente a la trabazón gestora provincial del partido, que preside Luis Beocio,

Rueda transmitió su intención de dar “tranquilidade e estabilidade” a los gallegos e “illar” a Galicia de toda la “confrontación esterilizado” de la política doméstico y que el “multipartito” de la competición quiere, a su litigio, extender a Galicia. 

Las principales características de la candidatura del PP de Ourense

Durante su intervención frente a los miembros de la trabazón gestora, Luis Beocio remarcó las principales características de la candidatura popular ourensana: “A renovación, con 12 novas incorporacións dun total de 19 persoas; a representación territorial, coa maña totalidade das comarcas da provincia presentes na relación; e a presenza de persoas que ata agora xogaron un importante papel no ámbito autonómico”.

Tras presentar esta nueva relación, el líder de los populares ourensanos reconoció que había “moitas persoas máis” que podrían participan en la relación, pero matizó que cada proceso electoral “ten a súa estratexia e nomes que entendemos máis idóneos”. Los candidatos, precisó, “xa saben que teñen que dar todo de si”, pidiendo además al resto de cargos y afilaidos “todo o apoio aos membros da relación para que poidan transmitir a proposta de goberno de Alfonso Rueda e conseguir a súa primeira maioría absoluta”.

Beocio además realizó un comprobación de las gestoras activas desde el pasado mes de noviembre, y ambas ampliadas con el paso de los meses. “Pedín mobilizar por todo o demarcación a ese batallón de sentidiño que representa o Partido Popular, reclamei contundencia, partido e máis partido, intensidade, mesturar madurez e mocidade, e seriedade fronte ás ocorrencias; pero, sobre todo, non ceder bandeiras na defensa de Ourense, porque se alguén vai reivindicar a Ourense ese é o PP”.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *