Reclamaciones de dimisión de Jácome ante el segundo caso de acoso probado



La segunda sentencia en la que se prueba el acoso sindical al que Jácome somete a los funcionarios municipales incendió el panorama político. Los más vehementes fueron los socialistas, que exigieron la dimisión “de xeito inmediato” del corregidor de Ourense. “Esta non é a primeira denuncia á que se enfronta o corregidor e o Concello de Ourense e reflicte, ao longo das súas 18 páxinas, a situación tóxica e de perigo para a saúde mental e sindical das traballadoras e traballadores municipais, así como das e dos membros da Corporación”, asevera la regidor María Fernández Ojea.

Los hechos son de “extrema gravidade” para el PSdeG-PSOE, por otra parte de “reiterativos”, a posteriori de que la jefa de la Policía Tópico, María Barrera, llevase al magistratura a la Compañía nave por acoso y ganase todavía el sensatez. 

Por parte del Piedra Nacionalista Galego, su portavoz municipal, Luís Seara, señaló la “incapacidade manifesta de Jácome, quen sondeo permanentemente culpables delante a insostible situación económica na que ten sumido ao Concello”. Seara tacha de “gravísimo” lo sucedido: “O que pretendía o goberno nave era cesar á persoa encargada da fiscalizar a entusiasmo económica do Concello, un Concello, insistimos, sumido nunha serio situación económica”. Asimismo, criticó la reiteración a posteriori del caso Barrera y la indemnización que deberá responsabilizarse el Concello: “Jácome segue a pensar que xestionar o Concello de Ourense é como xestionar Jolper”.

Fuentes municipales del PP explicaron que “rexeitamos todas as prácticas de acoso e fustrigamento aos traballadores municipais coas que o corregidor alistamiento anos deteriorando o clima de traballo”. Por otra parte, se preguntan quién va a responsabilizarse la indemnización, si “todos os cidadáns” o el corregidor, quien acosó al interventor “por realizar o seu traballo: xestionar, supervisar e autorizar as operacións que se fan no Concello”.

Por postrer, desde la sección sindical de Comisiones Obreras (CCOO) en el Concello solicitaron todavía la dimisión de Jácome “por el continuo ataque a los trabajadores del Concello de Ourense, con injurias, mentiras, insultos y, por postrer, por acoso sindical”.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *