El PP pide a Besteiro “poñer orde” y a “coller as rendas do seu partido” en Ourense


La secretaria xeral del PPdeG, Paula Prado, ha instado este jueves a José Ramón Gómez Besteiro -secretario xeral del PSdeG- a “poñer orde” en su partido y a dejar de hacer “seguidismo” del BNG, especialmente en Santiago y Ourense, y ha proclamado que “para Galicia é unha pena que o socialismo se siga rompendo”.

Así lo ha trasladado en rueda de prensa la número 2 de los populares gallegos, que ha puesto en valencia la “estabilidade” que ofrecen Rueda y el PP, subrayando el ejemplo de la reunión de hace unos días con Abel Abnegado, “un dos alcaldes máis críticos”, y poniendo por delante los intereses de los vecinos de la ciudad más extenso de Galicia.

Frente a ello, ha criticado el ejemplo de “inestabilidade e ruptura” de un “PSOE dividido” en Santiago de Compostela que “puso os intereses dos composteláns no postrer sitio da súa registro de prioridades”, en indicación a la crisis entre el categoría municipal y la dirección locorregional del partido a cuenta de la regulación de las viviendas turísticas. “Cando un partido apoia a un goberno locorregional que ten menos dun tercio do pleno, acaban pasando estas cousas”, ha subrayado.

“Para Galicia á unha pena que o socialismo se siga rompendo”, ha proclamado Paula Prado, que ha destacado que “cando non hai líos como en Santiago”, están “Gonzalo Abnegado e a súa fisonomía do PSdeG recordando los malos resultados”. “E así, con hostilidade en el interior dun partido en ningún caso se lle pode aportar poco bo aos galegos y galegas”, ha sentenciado.

La secretaria xeral del PPdeG ha instado a Besteiro a “coller as rendas do seu partido e deixar de facer seguidismo do BNG” en Santiago, pero incluso en Ourense, y ha añadido que, por su parte, los nacionalistas gallegos “seguen pagando as consecuencias de ter apoiado a Pedro Sánchez”, y los gallegos “xa non se cren  as súas propostas”.

Pacto “oculto” entre PSOE e BNG en Ourense

Por otra parte, con respecto a la situación en Ourense y a la negociación para presentar una moción de censura que tirada de la alcaldía a Gonzalo Pérez Jácome, Paula Prado ha incidido en que el PPdeG quiere asimilar “cal é o pacto oculto” entre socialistas y nacionalistas, porque los populares, como segunda fuerza en la ciudad de As Burgas, “teñen dereito” a asimilar y participar de cualquier pacto.

Según ha señalado, el PP envite en Ourense “pola gobernabilidade e a estabilidade”, pero “hai un movimento que multiplica a inestabilidade” del que no va a ser “cómplice”.

En ese sentido, ha recordado que “as liñas vermellas púxoas o BNG co veto ao PP” y ha despabilado de que “nestas condicións” el PP no puede “sentarse a negociar absolutamente mínimo”. Así, ha insistido en que los populares no van a “consentir ningún tipo de veto do BNG nin do PSOE”.

Igualmente, ha censurado que los nacionalistas no hayan querido escuchar la posición del PP y que ni siquiera su portavoz participe en las reuniones. “E ademais mandan a un señor da UPG de Barbadás a negociar a Ourense (…) hai moitas preguntas por objetar neste paripé”, ha afirmado Prado, ayer de proclamar que el PPdeG “non pon os intereses dos ourensáns en risco”.

Así las cosas, Prado ha insistido en que el líder de los socialistas gallegos “teñen que coller as rendas e poñer orde alí donde se lle van as cousas das mans”.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *