Non imos aceptar vetos do independentismo radical galego



La secretaria genérico del PPdeG, Paula Prado, ha avalado la valor de los populares en la ciudad de Ourense de no asistir a más reuniones para tratar de presentar una moción de censura que diferente de la Alcaldía a Gonzalo Pérez Jácome (Democracia Ourensana) y ha reafirmado el argumento que esgrimen: “Non imos aceptar vetos do independentismo radical galego”.

En declaraciones a los medios en Santiago, Prado ha defendido que los populares trataron a posteriori de las municipales del pasado año, como segunda fuerza más apoyada tras D.O., de articular un gobierno variable a Jácome pero el BNG “nin sequiera acudiu a esas reunións” y, desde entonces, “mostrouse firme en non compartir co PP nin mesa nin acuerdos”.

En cuanto al PSdeG, ha resaltado que pudo comprobar como hace unos días “de forma absolutamente improvisada e irracional” y sin conversar previamente “polo menos co PP” -ha sugerido que igual sí con el BNG- convocó un audiencia para analizar la posibilidad de una moción de censura.

Prado ha criticado que a ese audiencia, al que fueron los populares, el BNG no envió al portavoz tópico en Ourense, sino “a un concelleiro de saco e a un membro da UPG no Concello de Barbadás”, y planteó una “liña vermella”: solo firmaría la moción si el PSOE tenía la Alcaldía.

En el segundo audiencia, la dirección del PPdeG ha incidido en que “se volveu a falar de cadeiras” y el BNG “volveu dicir exactamente o mesmo cun punto máis, que só un firmaría o documento e que non se volverían reunir”.

“Nós entendemos que isto é unha pantomima”, ha aseverado, antaño de advertir: “Non imos aceptar nin vetos nin imposicións do independentismo radical galego que, insisto, ausencia bo quere para a ciudade de Ourense, ningunha proposta en positivo ten máis alá de propoñer que a Alcaldía sexa para o PSOE sen ningún tipo de proxecto”.

Finalmente, se ha reafirmado en que los populares se sentaron a negociar, pero ha enfatizado que es el PSOE “o primeiro” que “non tiña intención” vivo de alcanzar a acuerdos, y ha instado al líder del PSdeG, José Ramón Gómez Besteiro, a “colleer as rendas” do partido y comportarse frente a lo que sucede “en Ourense, Santiago e outras agrupacións” gallegas “se positivamente quere que o PSdeG sexa un partido de goberno”.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *