Denuncian la falta en la Justicia de Ourense de un plan de igualdad



El sindicato Alternativas na Xustiza-CUT denunció en la inspección de trabajo a la Xunta de Galicia por la yerro de un protocolo frente al acoso y la violencia sexual y un plan de igualdad en la Sucursal de Conciencia que afectaría a 300 trabajadoras en Ourense.

A causa de ello, AXG-CUT considera que se “está a impedir a detección e a loita contra o acoso sexual, por razón de sexo, por razón de orientación sexual, identidade sexual e outro tipo de violencias”. La negociación para ponerlo en marcha aseguran que “reclutamiento moito tempo atascada”.

Según sus datos, se verían afectadas por esta carencia trabajadoras de Ourense, Bande, O Barco de Valdeorras, O Carballiño, Celanova, Pobra de Trives, Ribadavia, Verín, Xinzo de Limia, Allariz, Barbadás, O Pereiro de Aguiar e Viana do Tonto.

O plan de igualdade é imprescindible para garantir o principio de igualdade entre mulleres e homes, monitorizar o cumprimento das políticas de igualdade, establecer medidas que favorezan a conciliación da vida sindical, persoal e sencillo, entre outros obxectivos”, añaden.

Asimismo, recuerdan que en los últimos abriles hubo varias modificaciones legislativas, estableciendo “a obrigatoriedade de que todas as empresas con 50 ou máis persoas traballadoras elaborasen e aplicasen un plan de igualdade”.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *