“Vimos a un espazo que coñecemos moi ben coa responsabilidade de facer desfrutar”



Fina Calleja achégase ós  30 anos coma ingrediente de Sarabela Teatro, e representou á dramaturxia ourensá en infinidade de escenarios. Este mércores ás 21,00 horas levanta o telón do seu derradeiro proxecto: “A Cincenta que non quería engullir perdices”, baseado nun guión de  Nunila López Salamero, onde pretenden tumbar varios mitos do apego romántico. 

Estades xa cos derradeiros ensaios, como van discurrindo?

Estamos neste momento máxico onde se fai a luz. É o remate do proceso, con axustes técnicos para que todo quede marabilloso, e o certo é que felices. Estamos felices. 

Agardábades poder facer esta estrea franquista en Ourense?

Sempre hai un dobre sentimento: o confort de estar nun espazo que coñecemos moi ben, e sempre nos prostitución moi ben, co noso sabido máis fiel… e ao mesmo tempo está ese plus de responsabilidade, porque o amamos, e queremos que todo saia increíble.  

Canto tempo levades preparando esta Cincenta que non quería engullir perdices?

Foi un proxecto que propuxo Ángeles (Ángeles Cuña, tamén ingrediente de Sarabela) hai moito tempo, polo menos cinco anos. Entón non era o momento, pero agora si deuse todo para facelo. Levamos co proceso de ensaios dende xuño deste ano. O proceso de dramaturxia, de acomodo do conto, levou poco máis de tempo porque esta é unha historia breve, e levamos dende xuño dándolle para que medre e naza.

Como están os nerviosismo?

Pois cos propios axustes de última hora. Nun proceso coma este hai moitos creadores implicados, e estamos nun momento de sumar e facer pequenas concesións para que todo teña unha continuidade, un sentido e unha entidade general. Niso estamos.

Que cambia dende que se pecha o guión ata o que vai ver o sabido hoxe no círculo?

Cambia, primeiro e fundamentalmente, a tributo indiscutible á construcción das personaxes dos tres actores da obra. Cambia o imaxinario da coreógrafa (Ruth Alvis), que vai sumando tamén. O texto é un esquelete, e hai que meterlle carne e pel. Iso é o que veremos no círculo. 

E como dirías que é a criatura resultante? 

Eu estou moi satisfeta e agradecida de poder traballar con compañeiros desta talla (Elena Seijo, Sabela Gago e Fernando Dacosta protagonizan). A min paréceme que vai a ser un traballo precioso e apostaremos ata o final alento para que así sexa.

Algún consello para que vaia hoxe ó Teatro Principal?

Que se sente, desfrute e se deixe namorar desta Cincenta.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *