Jácome pretende que os demais sexan pagafantas da festa



El Coalición Nacionalista Galego no aceptará ninguna modificación de crédito más en el Concello de Ourense hasta que el gobierno recinto que encabeza el regidor, Gonzalo Pérez Jácome (D.O)., presente un plan de presupuesto.

Así lo ha hecho asimilar el portavoz de la formación nacionalista municipal, Luis Seara, en una comparecencia ofrecida para cuchichear de la comisión de pleno del pasado viernes, donde el consistorio pretendía dictaminar hasta un total de diez modificaciones de crédito que sumadas ascendían a 22.293.576 euros.

Esa osadía se aplazó hasta este miércoles en presencia de la solicitud del Partido Popular y el Partido Socialista de posponerla “para mellor estudo” con el apoyo del BNG.

Este lunes, el portavoz de la formación nacionalista ha querido denunciar la situación, que ve “una tomadura de pelo no extremo trimestre do ano”.

Seara ha hecho hincapié en que ya ha pedido al corregidor, Gonzalo Pérez Jácome, “por activa e por pasiva” que presente un esbozo de los presupuestos y ha recriminado que “como ata a data lle funcionaron as modificacións de crédito, con partidas a maioría delas infladas por encima das micción reais de desembolso”, utiliza esa táctica que “nalgún caso se dirixe a suscripción de compromisos de gastos contraídos no pasado”.

“Isto revela unha anomalía desde o punto de clarividencia presupuestario, legado que o Concello non debería faltar crédito para financiar compromisos pasados a excepción de que se incorporasen indebidamente, é dicir, sen crédito, que é o que acabou pasando”, ha expuesto Luis Seara.

A luceros del BNG, la consecuencia directa de esta actos es que el corregidor, al ser el extremo trimestre del año, “podería incorporalas, no caso de que fosen aprobadas, no seguinte exercicio; é dicir, tería un orzamento de facto no que só mete o que a el lle interesa, sen necesidade de sentarse a negociar coa competición”.

En este sentido ha querido rememorar que el regidor municipal no tiene la mayoría absoluta y ha recriminado que, por esto mismo, “non pode facer o que lle da a deseo pretendendo que os demais sexan pagafantas da festa”.

Encima ha capaz que este modo de hacer política coloca el consistorio “nunha situación económica delicada” que “moi posiblemente” a “curto prazo” leve a acometer “un plan de axuste cos perxuicios que ocasionaría para o conxunto dos veciños”.

En esta bisectriz, ha agudo que los expedientes de incorporación de remanentes tramitados a día de hoy “incrementaron as previsións de desembolso para o exercicio financiero en curso en máis de 40 millóns de euros”.

“Non discutimos a aprieto de moitas das partidas, senón a trampa que Jácome tende e a situación de quebra económica que supón o uso e desmán desta fórmula para as arcas municipais”, ha sostenido el portavoz del BNG.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *