Desde o pasado 10 de setembro e ata final de ano, o beneficiarios do Bono Turístico da Xunta xa o poden empregar nalgún dos máis de 400 establecementos adheridos a campaña. Con él poderán deleitarse de estadías en Galicia fóra de temporada inscripción.
O movimiento da campaña esta sendo moi exitoso cun total de 16.666 descargas que se esgotaron menos de quince días despois de que se abrise o prazo. O director de Turismo de Galicia, Xosé Merelles, sinalou que “este ano cada afortunado puido descargar ata dous bonos, polo que o investimento que ofrecemos nesta publicación está entre os 150 euros e os 300 euros para deleitarse dunha estancia este outono en Galicia”, indicou.
Prazos
O bono poderase utilizar para gastos de aloxamento que se realicen naqueles establecementos turísticos de aloxamento e axencias de viaxes adheridas a el. O prazo para que as empresas adhíranse está aberto ata o próximo 2 de decembro. Poderán participar establecementos turísticos de aloxamento situados en Galicia que cumpran os requistos que se explican nas bases e axencias de viaxes, neste caso que teñan un centro de traballo na Comunidade autónoma de Galicia e que desenvolvan as súas actividades adentro do sector turístico vinculado a Galicia. Deberán estar dados de inscripción no Rexistro de Empresas e Actividades Turísticas (REAT) no momento da publicación da convocatoria. Poderán agregarse a través da páxina web www.bonoturismo.gal. No caso dos usuarios, a descarga dos bonos activouse o pasado 4 de xullo na mesma páxina web. Os beneficiarios poderán empregar os seus bonos ata o 25 de decembro de 2024.
Comprobación
O Bono Turístico trátase dunha iniciativa que vai asentándose despois de catro anos de éxito, nos que conseguiu inxectar solvencia ás empresas do tecido turístico galego -especialmente nas primeiras edicións en contexto da pandemia- e contribuír a impulsar a actividade fóra de temporada inscripción. Desde Turismo de Galicia indican que nestes catro anos puxeron en circulación máis de 47.000 bonos e mobilizaronse máis de 14 millónes de euros (deles, durante a pandemia foron máis de 10 millóns, 5 co bono turístico sociosanitario e 5,8 no ano 2021, aos que se suman os 3 nos últimos dous anos). Neste sentido, Xosé Merelles confiou en que a campaña deste ano que comeza hoxe “continúe a senda de edicións anteriores e nos permita seguir avanzando como destino desestacionalizado”.
Iniciativas como esta apostan por un maniquí turístico desestacionalizado e desconcentrado. Como proba ahí está o bo comportamento que están a ter destinos como a Costa da Morte este ano que, nos sete primeiros meses incrementou un 4,5% o seu número de viaxeiros no sector hoteleiro e medrou especialmente fóra de temporada.