Los socialistas vianeses han mostrado su “rotunda” competición frente a el aumento de las tasas por la recogida de la basura y critican el “silencio cómplice” del regidor frente a esta cuestión. El PSdeG-PSOE considera “exagerados” los incrementos que se van a producir y que repercutirán directamente en los recibos que pagan vecinos y negocios.
Así, los domicilios pagarán tras el incremento 79,93 euros anuales frente a los 60,36 que abonaban anteriormente y el recibo de los comercios ascenderá a 158,85 euros, 76,21 euros más que antiguamente.
Durante la última sesión plenaria, en el que se trató la renovación del convenio con la Diputación de Ourense para la recogida de basura, el clan socialista solicitó aclaraciones al corregidor frente a este aumento pero afirman que “non obtivemos ningunha resposta”. El PSOE considera que “este incremento vén motivado pola mala praxe que aplica Sogama no tratamento dos residuos que, ao incinerar os refugallos nun 60%, implica unha penalidad económica por parte da Unión Europea, o que altera o custo total do tratamento”.
Germán García-Ávila Arias, portavoz socialista, señala que “a pesares de non estar de acordo co convenio asinado entre concello e Deputación, atopámonos coa espada de Damocles enriba da inicio, xa que de non aprobarse a adhesión ao convenio a partires do 1 de xaneiro, o concello quedaría sen recollida de lixo”.
Por su parte, el corregidor de Viana do Tonto, Andrés Montesinos, señala que “esta medida era necesaria e era inviable calquera outra saída. Non tivemos outra opción e por iso decidimos aprobar a adhesión ao convenio”.