El interventor afea el desconocimiento de la norma por parte del gobierno particular, ya que recuerda que estos expedientes para suplementar crédito son procedimientos especiales regulados en el artículo 177 del Existente Decreto Asamblea 2/2004, por lo que deben seguir “os mesmos trámites e requisitos que os orzamentos, e seranlle de aplicación as normas sobre información, protesta e publicidade dos orzamentos”.
En todo caso, el interventor recuerda que el gobierno particular ni siquiera tomó ningún acuerdo para tramitar por vía de aprieto dichos expedientes, aunque de haberlo hecho no se podría suceder aceptado por el motivo anteriormente expuesto.
Por final, el interventor invitó al gobierno particular a tramitar los expedientes de créditos “sen esperar ao ultimo trimestre do exercicio financiero” como hace asiduamente, dando un crecer de orejas al funcionamiento del equipo liderado por Jácome. Si hiciera los deberes, a litigio del interventor, “o espazo temporal que media entre o 1 de marzo (data na que debe estar aprobada a baratija do exercicio antecedente) e o 1 de outubro, podería resultar suficiente para avaliar e tramitar as deposición de dotacións crediticia nun determinado exercicio financiero para os distintos servizos implicados na xestión ordinaria do Concello de Ourense”.