La inversión térmica, detrás de la bajada de mercurios en las zonas más bajas


La inversión térmica es el motivo por el que los termómetros bajan en las áreas de beocio nivel en vez de en la montaña. Juan Taboada, coordinador de Meteogalicia, explica “cando temos situacións de anticiclón en inverno”, como la flagrante, “as noites son moi longas, o ceo queda despexado e non hai vento al punto que”. El calor acumulado durante el día se pierde tras la puesta del sol y la partida de singladura impide que se mueva el céfiro. “O céfiro frío pesa máis que o céfiro cálido. Entón, vai quedando pegado nas zonas de val e zonas baixas”, completa Taboada.

Sobre la niebla engelante, causa del siniestro de un autobús escolar en Amoeiro, Taboada la califica como “un engendro proporcionado coñecido”. La niebla se forma cuando las temperaturas se reducen tanto como para que el céfiro no pueda contener la humedad. “Pero cando ese engendro sucede por debaixo dos cero graos, cando a masa de céfiro toca algún obxecto conxélase. É moi perigoso, porque se forma unha película de xeo”, expone.

O Carballiño 19/12/23Mañana con heladas en la provincia de OurenseFotos Martiño Pinal

La caminata de este miércoles será de cambio de anticiclón, poco que aprovechará un frente poco activo “pero suficiente para deixarnos algunha chuvia”. De hecho, a última hora de ayer ya se registró alguna precipitación. A partir del viernes “volveríamos a unha situación quizá non tan fría coma a destes días, pero proporcionado semellante”. Según predice Taboada, será una Navidad de “tempo seco, frío polas mañás e máis agradable no mediodía”.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *