“Unha educación de calidade debera previr dificultades, indemnizar desigualdades e potenciar singularidades, para o que resulta moi útil relacionarse coa música, que é unha ferramenta cun gran potencial educativo”, comenta Lucía Casal, profesora da Radio de Didáctica da Expresión Musical da UVigo responsable de músiCA(c)TIVA. Así, engade sobre o interese de desenvolver este proxecto, “malia que a estímulo musical temperá achega numerosos beneficios ao desenvolvemento integral das crianzas (entre eles, os ligados á saúde e ao benestar), a propuesta de sesións musicais para bebés en Ourense é, especialmente no rural, tan escaso como inaccesible para boa parte das familias”.
Neste contexto, o proxecto comezou coa explicación da fundamentación do deseño de sesións musicais para bebés ao alumnado da materia Expresión Musical e a súa Didáctica. A materia, apunta, forma parte do proxecto de innovación docente da Facultade de Educación e Traballo Social sobre aprendizaxe cooperativa. A partir deste punto, o alumnado desta materia deseñou, dividido en equipos, sesións de música para bebés; ensaiounas na facultade, co fin de establecer propostas de mellora, e finalmente desenvolveu estas sesións nas escolas infantís elixidas. Concretamente, participaron na iniciativa tres escolas infantís Galiña Cerúleo: as de Coles, Pereiro de Aguiar e Toén.