Empresarios de la Ribeira Sacra aúnan esfuerzos



Un especie de empresarios de la Ribeira Sacra tratan de aunar esfuerzos para contribuir al expansión socioeconómico de las comarcas que la componen. “Por resumir dalgunha maneira, o obxectivo é formular de forma conxunta cales son as deposición que ten o tecido empresarial para que as empresas poidan ser máis competitivas e, ó mesmo tempo, o división sexa máis atractivo a tódolos niveis”, explica Severino Rodríguez, secretario de la Agrupación de Empresarios Ribeira Sacra.

La entidad nació hace un año en tierras lucenses, en Monforte de Lemos. Aun así, su disposición incluye asimismo a los concellos de la Ribeira Sacra ourensana, ya que su ámbito geográfico pretende ser el mismo que el del Consorcio de Turismo. En la contemporaneidad, de las 61 empresas asociadas, más de una docena son de Ourense. “Hai que intentar romper esa dinámica de dúas provincias. As administracións deben formular o división conxuntamente, non Lugo por un costado e Ourense polo outro”, comenta Rodríguez.

El objetivo que persiguen es proyectar las carencias que hay que solucionar y promover el expansión financiero, a través de una óptica sostenible y escorada a la digitalización, según detalla. “Cremos que se poden mellorar as condicións para que sexa máis atractivo estar aquí a nivel empresarial, e para que as empresas que están aquí sexan máis competitivas”, añade. El secretario de la agrupación afirmó que buscan asimismo la colaboración de otros organismos -“non nacemos coa idea de competir con ninguén”- y que, de hecho, cuatro concellos ya cooperan con la nueva entidad. Asimismo, Rodríguez relató que buscan ayuda de universidades para elaborar una hoja de ruta para la agrupación: “Queremos manter unha relación de excelencia, xa que aí é onde está o coñecemento”.

La atención a los concellos ourensanos es uno de los ejes de acto, de acuerdo con el secretario, que insta a “combater” el “illacionismo” y mejorar las comunicaciones. “Non necesariamente, que tamén, as estradas, senón outros nociones”, matizó mencionando los problemas de abastecimiento. Aun así, puntualizó que son las ideas de los promotores, pero que “en todo caso, serán os socios os que ó final decidan”.

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