El BNG reclama mejoras para la N-120 al Gobierno central



Las quejas por el mal estado de la carretera N-120 entre Valdeorras y Ourense llegaron al Congreso y al Senado. De trasladarlas se encargaron el portavoz del BNG en el Congreso, Néstor Rego, y la senadora Carme da Silva, quienes presentaron preguntas reclamando al Tarea de Transportes que inicie actuaciones urgentes para mejorar el firme y la señalización de la infraestructura.

En sus preguntas informan de la “perigosa situación da N-120 despois de anos de desidia”. Advierten de su deterioro y los problemas de seguridad que supone, “poco denunciado polo BNG en numerosas ocasións”, destacando que “é a única estrada de comunicación coa cidade de Ourense”.

Para el BNG, el deficiente estado de la N-120 “chegou ao contorno do tolerábel. Ademais do agrandamento das fochancas, buratos e fendas pola deterioro de temporais, constátase a perda da capacidade reflectora das marcas viarias, agora completamente esvaecidas”.

Los nacionalistas critican “o cada vez maior illamento da comarca, que non ten outra vía de cmunicación, posto que a A-76 segue a ser un proxecto” y señalan “a escaseza de carrís de adiantamento: por exemplo entre Ourense e Os Peares”, recordando que el Tarea aprobó en marzo de 2023 un esquema de tercer carril entre Ourense y la desembocadura del Sil.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *