La normativa de terrazas de Ourense, sin consenso y camino de los juzgados



La comisión de pleno dictaminó ayer que el 31 de enero se someterá a votación la reglamento de veladores y terrazas, que no cuenta con apoyos explícitos -ya que el PP pidió ayer mismo que se retirase del orden del día para averiguar consenso- y que está amenazada con denuncias por ilegalidades. 

El PP, a través de Sonia Ogando, cree que “o máis urxente” es un “diálogo entre veciños e hostaleiros que permita conciliar os seus dereitos, intereses e expectativas, unha bono que lle corresponde ao goberno circunscrito”. Tanto PSOE como BNG facilitaron que la reglamento vaya a ese pleno extraordinario, votando en contra de la retirada que pidió el PP, si proporcionadamente hicieron reserva de voto. “A posición do PP é curiosa, xa que logo de ter avalado a aprobación original da reglamento e non presentar emendas ou alegacións, deberían deixar a un costado as súas claves electorais, nerviosismo e posibles discrepancias internas e priorizar o interese sabido”, dijo la socialista Natalia González. 

Desde el BNG, Luis Seara mostró su “sorpresa” por la comportamiento del PP, ya que cree que “só buscan marear a perdiz” tras pedir la retirada de la reglamento de terrazas del orden del día, cuya aprobación original “facilitaron pese a que advertimos da súa inseguridade xurídica  e a discriminación entre hostaleiros”. 

Por zaguero, la norma que pretende aprobar ya el gobierno cuenta con detractores que tienen previsto denunciarla en los juzgados y en la Comisión Técnica de Accesibilidad , aludiendo a la “cantidad de ilegalidades”, especialmente en materia de accesibilidad.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *